Followers

Thursday, August 5, 2010

lupe!!

salam sume...

first of all nak mtk maaf sgt2 kat blog aku ni..mang dah lame aku abaikan dy..
if la dy boley cakap mst dy kate tuan dy ni dah abaikn dy...
musti dy bencikan aku kan...

ape ley wat...nsb baik la ko ni just media jup..
if tak musti ko dah kurus kering aku tak bg makan kan..

dah lame tak menulis luahan hati kat blog aku ni..
sampai tak tahu nak kate ape...

tulah dy..tiap mse asyk mengadap facebook je..mane la teringat nak bkak blog aku ni...

alahai...
sedey jep tgk comment2 aku..ciput jek..

tu la antara sbb aku mls nak menyeloteh kat cini ni...

kdg2 byk idea nak tlis smpi aku tak tahu mane nak start..
laz2 aku tak tulis haprak pun...

k la..
insyaAllah pasni aku akan update blog aku...

adiosa!!

2 comments:

saya_arief said...

jangan risaw, kalo blog ni lapa, sy leh kasik makan..
:D
hihi.

ellydylea said...

lor..yeke..tq u..