Followers

Tuesday, August 31, 2010

counting the hours to go back hometown

rasenyer detik jam makin lambat bila aku teringatkan kampung halaman..
rase rindu dengan dingin malam hari di rumah kampung..
rindu jugak bunyi ayam jantan yg mengejotkan aku dari mimpi putera brunei..
tak lupe jugak rindu pada masakan campak mak..
kredit to sup tulang abah..yg enak dimakan panas..
pekena lagi dengan sambal hitam (sambal kicap kaw2)

herm...
tiap hari memikirkan kampung..
sampaikan mandi tak basah..makan tak kenyang..

semua yang aku buat sekarang sume memikirkan kampung..

diselitkan lagi dengan perasaan berkobar2 nak raye..
segala persiapan untuk diri sendiri telah aku lengkapkan..
cuma barang2 remeh seperti mekap raye, sepit rambut raye n accessories raye jek belom aku prepare..

hopefully sempat shopping before raye..

mak abah..........
tunggu kepulangan anak mu..
im going back home this saturday morning..

No comments: