Followers

Friday, August 27, 2010

apekes member aku ni!

aku adalah dikalangan pelajar u yg agak noty byk...nak ckp cket nnt member balun lak..
tp noty2 aku ni beselah noty dak pempuan..
penah satu hari tu aku dengan sengaje menotykan diri dengan memicit punat rm300 kat atm kawan aku ni mse dy tgh draw wet..
mse tu kwan aku ni juz nak keluarkan rm50 jek..
dengan pantas kilat (kilat pun tak taw bpe pnts) duit dr mesin atm tros kuar..
memang ar kuar rm300 dah aku tekan rm300..
mse tu aku agak rase bersalah dengan dy..


dy tu dah la kudukut..
kalo boleh kuar rm10 mesti dy kuar rm10..
org pndi berjimat la katekan..
tp dy pandai...dpat g jerman bln 10 ni..
(cewah padahal nak amek ati dy jep ni)
jangan mara ha..nnt kene jual..
tak macam aku..kalo diberi rmsejuta lam bank pn aku boleh hbskan smbl senyum jek...
tu lah mslh aku...
dah la noty..suke cari pasal n sengaje suke wat member hangin dgn aku..

lagi satu perangai aku ni...
aku suke sgt sentuh pe jek yg aku tgk..
contohnyer kalo kat kedai hadiah tu bnda yg dilarang pegang pun aku curi2 pegang..
kalo pecah aku cpt2 lari...

dijadikan cerita..............
sebab tangan ketam aku ni la jgk penah nak terjadi kebakaran mse aku beraya kat umah sedara aku ni hah...
mse tu aku nampak lighter kat atas meja..
aku g la men petik2 lighter tu...
tak puas lagi men petik2 uh..
aku try wat experimen bakar tisu atas meja lak..


zasssssssss!!!!!!!
api teros sambar kotak tisu tu..
mengelabah aku time tu..
ape aku dapat capai time tu cume air sirap kurang manis diatas meja..
tros aku simbah kat kotak tu..


fuh!! nsb aku mang baek..
makcik tu pn tak de marah aku..
tp aku perasan telinge dy berasap time tu..
myb dy nak mara kat aku..
tp disebabkan mak aku ade time tu dy tahan marah dy tu...

blk tu aku tak salam dy pon..tros masuk dalam kete and tundukkan pale smpi tak nampak cermin..hahahahah....

tu lah aku...
so if kowg nampak aku dimane2 saje...
please la jauhkan aku dari bnde2 yg flammable..
boleh rentong dgn korg2 skali diwatnyer tangan ketam aku ni...

No comments: