Followers

Saturday, May 1, 2010

shit..u so shit...

bodoh...
ko ingat aku sape..

ko tipu..
ko sakitkan hati aku..

ko mainkan aku...
ko sorokkan sume dari aku..

bila aku dapat tahu..
ia bukan dari mlt ko..
ia datang dari mlt org lain..

aku tahu aku bodoh
aku cayekan ko sgt...
dasar lelaki..
memang tak ckp satu..

bodohnye aku......!!!

ape aku patot buat skrg????
tinggalkan ko bdk bodoh...
kau memang tak guna..

so shit!!!
bullshit!!
asshole!!!
fuck you!!

bongok...
aku nak dgr penjelasan ko for all what happen..
aku nak dgr alasan ko..
kenape ko sembunyikan bende ni dari aku..

mlt konon manis..

kalo ko boleh buat..why not me..
bia ko rase pe yg aku rase...

shit..
SHIT FOR U..

2 comments:

lady_vicqa said...

bday girl.. nape ni?
what's wrong..??
hmm.. permulaan bulan yg tak berapa baik dear...

elly dylea a.k.a Miss Chen said...

mslh percintaan yg so shit...bengang der..aku mang tak dpt nak kawal...