Followers

Monday, August 17, 2009

TajuK-TajUk LagU kiTa Ku JadIkan SeBuah KiSah

cinta suka suki ini
terbangkan aku ke bulan
di sampingmu
hati besi robot asmara

winwin seorang gadis
adalah bintang-bintang di hujung dunia
dijadikan ceritera cinta
dan kisah dikhalayak ramai
menunjuk perasaan
egois dikota metropolitan

bangunlah semula
mengintai langit aku
sepi tanpa bintang
suram dan tenggelam

atas nama cinta
aku dan kamu
adalah pari-pari di bawah angin
adrenalin pantas ingin melastik bintang
hanya mawar khayalan kabus saja lalu hilang

cinta gila ini
bawaku terbang disampingmu
abstrak hingga ke bulan
mimpi lagi tentang kita
dan aku takkan pernah melupakanmu..
hanya kau
dan selepas kau pergi
ku tak bisa memilihmu lagi
jika diberi peluang
berikan satu hari lagi
ternyata
kau masih ku cinta
ternyata
cinta gila
itulah sayang...

teruskanlah
cinta suka suki ini...
hanya tahu menggila di pelukanmu..
bernakal di bahumu..
dan bersenyum di hadapanmu...

oh..
terbangkan aku ke bulan
tanpa perlu risau
apa ada dibawah
hanya kau dan aku diatas kayangan
yang direka sendiri tanpa ada pengakhiran...

No comments: