Followers

Thursday, August 20, 2009

My Only One Boyfriend



wey..babe..
pe yg ko wat kat blog aku ni..
walawei..
tak sedar aku sendiri yang upload picture kau ni..

frens
ni aku kenalkan my only one boyfriend..
name dy Mohd Khairul Khambali Bin Ahmad..
aku tahu dy mesti marah kalau tahu aku upload pic dy..
tp aku peduli ape dgn dy..
suke aku lah sebab ni blog aku..
my blog my like heart lah..
kahkahkah..

arm...
kau nak marah aku marah lah..
aku dah upload pun..so pe yg kau boleh buat..
nak men gusti lengan dgn aku pn aku tak kisah..
aku dah prepare dah angkat batu bate kat cini..
aku curi kat pasu bunga bawah blok aku ni hah..
tak de can lah ko nak menang lawan gusti lengan dengan aku..

babe..
my wish for u if u get the opportunity to work far away from me...

1)jaga dirimu seperti kau jaga diriku..
2)Ingatlah pada tuhan yg satu..
3)solat jangan lupa sayang
4)engkau mesti ingat pada famili dan aku kat sini
5)jangan lupa bawa pic aku.sebab aku takot kau lupa mcm mane muka aku bile dah lame jauh dengan aku.hehe

tu jek..

aku tak boleh melebih dgn kau..
jodoh ajal maut sume ditangan tuhan
kite hanya merancang dan tuhan yang menentukan
jangan toleh kebelakang lagi..
tu yg kau kata pada aku..
so aku harap hbgan kt terus kehadapan walaupun masih tiada perancangan lagi.

2 comments:

aini said...

wah elly...
ayat nak brutal je kan...hehehe..
so sweet...
anyway, wish you guys all the best okey. [^_^]

eja said...

elly poyo......!!!!!
huhu...