Followers

Friday, August 28, 2009

sorry so sorry...

anyway kenapa aku mahu menulis blog ini adalah disebabkan seorang sahabat..

tidak mahu mention her name in this blog coz i don't think u guys cannot predict who she is..
she is my close frend..can call that because i always with her..and she is my classmate also..

kadang-kadang aku tidak sedar kelemahan diri aku..
kadang-kadang aku tidak sedar kesilapan diri aku..
sehingga aku telah menyebabkan seseorang berkecil hati dengan sikap aku..
setelah terhantuk baru nak terngadah..that is the most suitable pepatah melayu for my situation..

ya Allah aku tak sedar sikap burok ku telah melukai hati sahabatku..
sahabat yang mungkin telah banyak bersabar dengan jenaka dan gurauan berlebihan aku ini..

maafkan ya sahabat...
tegurlah silapku ini agar tidak akan diulangi lagi dan lebih sensitif pada perasaan orang..
aku mahu jadi normal seperti dulu...
tiada memendam perasaan di luar mahupun didalam..
silap dan salah ku harap ditegur..semoga persahabatan yang telah terjalin semenjak kita
di peringkat diploma dalam keadaan harmoni sentiase..

harapan ku di bulan mulia ini semoga diampunkan dosa-dosa aku pada sahabat,kaum keluarga, khalayak ramai dan juga orang-orang di sekeliling..

amin ya rabbal alamin..

aku masih mahu berbuka puasa bersama kalian tanpa perlu menundukkan wajah..
sahabat tetap sahabat..
kau sentiasa dihatiku,...tempat ku jadikan luahan rasa hati ketika ku kesunyian..

4 comments:

affy Qa said...

hehe.. kalau aku,
aku maafkan,
bak kata kerispatih,
"tapi bukan aku"
tak ape lah elly..
moga si dia maafkan kau..
selamat berbuka semua... ;)

~faramy~ said...

kte x lpas dr buat ksilapan kn..
biase la 2..same goes with me.lg la ak ni moody, hot tempered jgk kdg2..msti lg rmai yg kcik ati ngan ak ek..
hurm let by gone, be by gone..
sometimes we didn't realize that we've hurt someone feelings..ssh2...
we all friend.., very closed friend..anything happens, we
remains friends 4 ever...
x mau cdih2 ye...

NFAM said...

Betul pe yg apyp n faramy ckp. Mmg kdg2 tu, kita sllu sakitkan ati orang or lukakan ati org tanpa sedar. It is b'coz no body perfect. Including me.

aini said...

yup,betul kata faramy tu.
by gone, be by gone.
yg lepas tu, lepaslah.
hopefully hari2 mendatang yang kita jalani kita perbaiki diri dari masa ke semasa.
No one is perfect.