Followers

Thursday, August 20, 2009

MENDUNG LAGI

hais...mendung lagi..ni yg watkan mate aku jadi stim jek nak magrib ni..
dah tahu tak bek tido waktu magrib ni..
mak aku kate setan nga byk..tkt gak heheheh
so, terpakse lah aku kawal mate aku ni..

dah lah mendung, pastu sejuk lak tu
angin dy jan cakap lah
mang sejuk and kuat..
agak bosan lah belah petang
nak wat keje pn tak lalu..
so aku amek kesempatan ni tok pos blog..

smbl menulis blog ni aku dgr lagu alexa..
tajuk dy jangan kau lepas..
melodi dan muzik disusun cantek..
mang agak membuai lah..

actually aku bukanlah lapang sangat..
ade keje yg due date dy besok..
aku dah siap cume nak print jek..
tp takde confident lah nak print awal2..
tunggu lah mlm2 cket..

korang..
time camni aku byk merenung tntg diri aku sendiri..
kadang2 terpikir adakah tuhan mahu mengampunkan dose aku
dose yg aku pendam selama ni..
dose pd diri sendiri..
apakah taubat yg paling sesuai utk aku..
apakah kawan2 masih disisi jika mereka tahu dosa yg telah aku lakukan..
masihkah ada ruang utk aku disisi mereka..

wish u'all still in my side for who i am

No comments: