Followers

Tuesday, August 25, 2009

cam taik anjing!!!

bengang dowh...
21/40 marks..sape tak bengang..
mang paras2 hidung jek ni..
tapi tak heranlah jugak coz subjek ni mang killer..

rase diri mang bodow giler..
section c aku sume salah..
mang kene lah tu coz mang aku wat format soklan tu ikot suka suki aku jek..
mang bodow...

tp nasiblah pose ni..if tak mang aku dah maki2 diri aku sendiri..
tak pe elly..saba2..
hope pasni ley wat lagi better than this time..

arggggghhhhhhhhhh....
ni yang rase nak buka pose jek ni...
huhu

5 comments:

aini said...

elly sabar ya..
kelas aku pun sama gak,
mengalami masalah yang sama.
aku lagi la,rasa nak nangis pun ada.kitorg 8 org je yang lulus..
jgn berbuka puasa,tinggal lagi 1 jam je lagi ni..
sabar ya..

ajin said...

alah elly.... rilek ar..
at least korg sume lulus...
ko tgk jek lar result aku nnti...
if aku dapat 10 pon kre bersyukur tau....
ek eleh... no hal lar...
daripade ko rase bengkek ngan diri ko, baek ko pk bdk2 yg fail...
at least ko tak fail...
neway, bukan la ko tak leh wat...
boleh....
cume 1st quiz....
quiz yg sterusnyer, gempak lar...
dun worry... at least ko lulus...
k...

affy Qa said...

oit.. aku lg teruk..
lek aa wei..
aku lek je ni
haha

elly dylea a.k.a Miss Chen said...

tq kawan2 support me..i'do my best next time.

Dari Jalan Kopi said...

adat anak muda melakukan kesilapan
anak muda yang tak buat silap adalah anak muda yang sudah dituakan.