Followers

Saturday, October 23, 2010

Just wanna say thanks to him

· Terima kasih sebab sentiasa romantis bila bersama dengan aku..

· Terima kasih sebab sentiasa senyum dengan ku

· Terima kasih curi pandang aku sebab aku rase sweet sangat kamu buat begitu

· Terima kasih pinjamkan dada tempat aku menangis

· Terima kasih usap rambot aku time aku tengah sedih

· Terima kasih lindungi kepala aku bila hujan

· Terima kasih ambil berat pada aku

· Terima kasih sebab ingatkan aku supaya makan

· Terima kasih sentiasa berikan semangat mase aku tengah down..

· Terima kasih beri barang kesayangan kamu untuk aku jaga

· Terima kasih pegang erat tanganku ketika dalam kelam kabut

· Terima kasih untuk janji setia kekal dengan ku semase malam tahun baru

· Terima kasih sudi luangkan mase sambot tahun baru berdua dibawah pokok denganku dan kotorkan seluar kamu kerana melutut kepadaku

· Terima kasih diatas setiap lawak jenaka kamu bila aku kesedihan

· Terima kasih sebab pendengar setia dan melayan bebelan ku

· Terima kasih jadikan aku tempat kamu meminta pendapat

· Terima kasih memperkenalkan ku kepada ahli keluarga mu

· Terima kasih diatas setiap sen yang kamu berikan kepadaku

· Terima kasih memberi peluang kedua bila aku membuat kesilapan

· Terima kasih untuk suara sengau kamu menyanyi untuk aku

· Terima kasih untuk lagu Only One

· Terima kasih untuk semua kenangan yang tak mungkin aku lupakan

No comments: