Followers

Saturday, October 30, 2010

hari-hari yang teruk

salam semua!
selamat malam..
dalam pale otak sebenarnyer fikirkan care yang best tok tarik minat orang bace kisah aku..
yela..dah msk entry orang..kene lah bace entry orang tu kan..
takkan lah saja-saja lalu and menjeling sinis..

agak-agak la kan..paling kurang pon tinggalkan la cket komen2 yg menaikkan ghairah aku tuk menulis..

lainlah kalo kalian ni buta huruf..
tu aku maafkan lah..takkan aku nak kene bacekan pulakkan..

pagi td aku ambil 2nd paper aku untuk sem 5 ni..paper telecommunication..
ape yang aku nak share disini ialah saat-saat aku menjawab tadi..

bukan aku nak bongkak or meninggi diri..
tp nak katekan aku mang dah hafal banyak psl subjek ni..
mang kire boleh ar aku jwb nnt an..
tp hampeh tol
bile dpt kertas soklan...
aku dah start menung panjang...

dan aku rewind blk...
perghhh!!
takde satu soklan pon yg aku hafal gile babeng msk..
yg msk ialah soklan2 yg aku langsong tak jangke

tp ade lah 2 or 3 soklan yg aku ingat lagi sbb penah msk test tu hari...
so pas dicongak2 smpi 2 jam
kire markah aku yg confirm btol tak smpi pon 20 mark..
tragis tol kan..

nak dijadikann citer dek hampehnyer menjawab paper final tu
aku pon melantak la makan banyak2..
bila dah kenyang memboyot ni lepak lam blk
dan terpikir lagi sengalnyer tak dpt jwb paper telco pg td
dan aku terus mengeluh..
mengeluh...
mengeluh dan mengeluh..



huhu:(

No comments: