Followers

Monday, July 20, 2009

BENCINTA

BODOH SANGAT AKU NIE..
benci untuk mencintai and in the same time takot tok kehilangan
yang masih blom bercinta jangan terlalu berharap untuk mendapat sepenuh perhatian..

bagi yang tak rase pe yg aku rase senang tok kowg luahkan pendapat kowg..
ye...kau harus rase dan alami pe yg aku rase ni..
supaye kowg faham dan berfikir..

maruah pempuan bukan untuk dipijak..
pempuan makhluk tuhan yg indah..
harus dihargai..bukan tok dipermainkan..

sayang diri kau dulu baru belajar tok sayang owg lain..
bila kau sayang diri kau, baru kau tahu menilai owg..

kau..susah sangatkah untuk kau jadi yang terbaik untuk perempuan kau..
salahkah aku mengharapkan perubahan kau..
dan salahkah aku mengharapkan penghijrahan kau..

kau masih tak terlewat..
aku masih disini mengharap kata putus kau..
mengharap nawaitu kau tok berubah..
untuk hubungan kita..
yang penah kau janjikan yang indah2..
makin lama makin jauh kita merancang..
dan makin jauh kita terpisah..

tapi aku tak pernah berhenti mengharap..
dan penantian ini ku harapkan ada hikmahnya..

ya!bukan senang untuk kau menuruti kehendak aku..
tapi ini untuk kebaikan kau dan orang disekeliling kau..
tuhan sentiase di sisi hambanya..
dan aku sentiase di belakang kau..

jadikan aku tempat kau meluahkan kusut hati kau..
jadikan bahu aku tempat kau menumpang topang dagu kau..
dan jadikan hatiku untuk menempatkan kasih sayang kau..

ya tuhan...
mudahkan perjalanan insan ini..
kau suluhkan jalan untuk insan ini terus tegak menuju ke arahmu..
tak mahu pandang belakang dan mengingati kenangan yang hitam dan berkudis itu..
dan bimbinglah insan ini supaya dia sentiasa dalam keadaan yang tenteram..

anger and agony is better than misery

1 comment:

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan.. tengok jgn x tengok.. sila
klik disini. Semoga bermanfaat insyaAllah..


blog anda bagus...!!! Teruskan menulis.. dan semoga sejahtera sentiasa. selamat menyambut ramadhan al-mubarak.. semoga sentiasa diberi keberkatan sentiasa.. insyaAllah. wassalam.