Followers

Wednesday, July 1, 2009

2 DAYS TO GO..

dalam menghitung hari nak daftar ni rase kejang lar plak perut ni..
rase cam aku akan rase tegang and stress for about 2 years lagi..
mak aih..dulu ingatkan dah settle 3 thn tak moh smbg blaja ag...
but tak sangke lak yang aku terbukak hati untuk sambung belaja..
tak deny yg disebalik perubahan pkrn ni ada owg yg mendorong aku..
first mestilah mak bpk and family ak..

my sis asyk kate,,,ly, ko tak takot nyesal ke if ko tak smbg??
halamak..ayat tuh je da wat ak pk bebanyak kali..pk..pk..dan pk...
ayat dy lagi,, ly, ko belaja je ly,,2 thn jek,tak lame,asyk pk kawen je,
jap2!!bile lak ak pk kawen..pandai2 akak aku jek kt cmtu kat ak..
pastu dy sambung ag,,ly,kalau ko keje skunk pun lom tntu ko dpt keje yg bagus..
apesal dy kt cmtu ek..sebab kan ekonomi negare sedang dalam kegawatan ni..adoiiiii...
byk ag la kt2 dy yang aku pn mls nak ingat..kalau ingat pown wat skt kepale ak jek..
tapi actually dlm diam2 ak pon pk gak pe yg dowg ckp kat aku tuh..
giler pe tak pk..sape yg nak hidup tak dihiraukan owg len kan...
actually,,pe yg pakwe ak kt pada ak tak de memberikan kesan pd ak..
sbb bagi ak pe yg dy kate juz like my sis said to me..
tp tok sedapkan ati dy and owg disekeliling ak, aku pon berpk dan pk dan pk..

lastly.........
i've decided to go further my study..
yurp..though sgt berat tok ak, tapi aku yakin aku bley buat..
bukan aku tak pandai..cume aku takot tok menghadapi assignment and presentation,,
mang aku suke bercakap di hadapan owg ramai..tapi tiap kali aku nak present pape,
mesti aku gegel geletar kaki dowh..
tapi bile dah bercakap for about 2 minit tros aku calm and ley troskan dgn hebatnyer..
walawei..tak de sape nak puji ak...sebab tu ak puji diri sendiri..ahahaha..

k2...gambate elly..
ahaks :)

No comments: