Followers

Monday, December 29, 2008

siang yang indah dan malam yang ceria

salam..
first nak bebel pasal anak2 dara kat cini..
ntah anak sape lar dowg ni..
yg peliknye aku dok dalam uma dowg ni..
hakhak..saper lagi if bukan my 6 bestfwen..

aku daftar sem 6 29hbln 12,08..
tapi aku saje dtg awal 28 uh coz nak chill dgn member2 aku..
yana amek kat a.gjh,minah ni bwk kete rupenyer this sem.
best gak..malam aku sampai kitowg g chill kat luar..makan2 and dowg
ade g bli brg dapur.almaklumlah dowg dok uma sewa this sem.

byk la lagi brg2 yang dowg bli..
cian..dapur gas takder...so,wat mase ni kitowg makan luar je..
setakat masak nasi je..lauk bli kat luar.
best jmp downg..mber dari sem 1 ag..
dowg r bestfwen aku..
kitowg tak ley ngam dgn owg len..
pahit manis mang kitowg ber7 jela..

anyway gurls..let time manage all things.
doa bebanyak hayat akan dtg kite jmp lagi k..
besok dah nak blk dah..sedey gak..
and my new journey will begin..
praktikal di Majlis Daerah Segamat selama 4 bulan..
then present report and nah,i will be graduate at the age of 21..
pastu aku mang nak amek degree..
please support me ok..

No comments: