Followers

Wednesday, November 19, 2008

selamat pagi gadis


mst kowg dah leh agak pe yg aku nak citer kan..

tgk jek tajuk mst kowg tau..


first of all aku nak g taw yang this band asal dr malaysia..

bukan band baru..ape yang membuatkan aku suka sgt kat band ni sebab lagu dowg kena dgn my soul..


lagu yang paling aku suka "panahan elektro" y aku suke sgt kat lagu ni coz, start muzik dy slow jek...biler nak masuk vokal tu mang besh gler...

layan r...


lagu waktu indah dahulu pun aku minat gak...

bunyi gitar agak celaru tapi takper..coz lirik die cover..


tapi 1 jek yang aku bengang kat band ni..

nak tau pe?


vokalis dier r..y aku bengang coz suare vokalis die cam tiru vocalis band indon, garasi..

takyah r nak tiru...kan besh ad identiti sendiri..walupapepn aku ttp sokong band ni..


ilhamkan lebih banyak lagu dan corakkan lagi irama muzik tanah air...

peace:)

2 comments:

Zie Eiz said...

bila dia jadi pengkeritik tegar...hahahahaha:P

jahak said...

band pe ni?