Followers

Monday, March 8, 2010

hari ini bakal berlalu..hari esok sapa yang tahu..~~

hari ni banyak assignment..
hari esok sapa yang tahu..

hari ini aku dapat makan
hari esok sapa yang tahu..

hari ini aku tak ade mood
hari esok sapa yang tahu

hari ini aku bangun awal
hari esok sapa yang tahu

hari ini kredit aku banyak lagi
hari esok sapa yang tahu

hari ini aku berbahagia
hari esok sapa yang tahu

hari ini aku bebas
hari esok sapa yang tahu

hari ini aku ramai kawan
hari esok sapa yang tahu

hari ini aku sihat
hari esok sapa yang tahu

hari ini aku hidup
hari esok sapa yang tahu

tak de sapa yang dapat menentukan hidup aku..
redha dengan setiap ketentuan illahi..
percaya pada diri dalam setiap perlakuan..
aku tahu tuhan sayang aku.
andai ku tahu..malaikat maut kan menjemputku..
izinkan aku mengucap kata taubat padaNya..

No comments: