Followers

Monday, February 8, 2010

PENGKID OH PENGKID

bila pikir2kan...

semua orang buat dosa..dan tak lari dari melakukan perkara2 yg mendatangkan dosa..
tapi yang buatkan beza antara dosa antara manusia ialah dosa itu besar atau kecil..
ape kah dosa bagi orang-orang wanita yang berlagak seperti lelaki..
MELAKUKAN PERKARA SUMBANG DENGAN PASANGAN SEJENIS??
ataupun lebih mesra dengan panggilan pengkid or lesbian..???
aku adelah kenal sorang minah ni..dah name pun minah u guys terjemah la sendiri dy tu guy or gurl..
nak dijadikan citer aku taw la serba sedikit tentang kegiatan tak de maruah dy yg sangat menjijikkan ni..tak taw la if pandangan korang cane plak kan..
aku dpt taw bnd ni bukan dari mulut sorang budak jek..tp ramai yg bercakap tentang kegiatan dy ni..adoi..serba salah nak citer..
yang menjadikan benda tu menjijikkan is, minah gila ni melakukan onar di dalam biliknya bersama pasangannya yang bertudung..
kat luar punya la bukan main manis lagi kan..cantik,pemalu cakap pun lemah lembut jek..
tapi kat dlm blk hah..sume dibukak dan main raba2..lebih terok lagi men jolok2..hais..tak mampu beli alat pakai jari pun jadi..
geram aku..aku menulis ni pun loya tekak bila cuba membayangkan bahana yang dowg buat tu..
yg minah pengkid ni plak punyelah jahanam..
dah habis madu sepah dibuang..boleh diciterkan kat orang lain yg minah bongok yg serahkan tubuh kat pengkid ni tak best lah..tak nikmat lah..
punyelah bongok kan..
memang la tak nikmat bodoh..dosa yg ko buat tu nanti balasan dy baru lah nikmat..
hai..budak perempuan yang naif or bongok aku pun tak taw lah..pk lah sendiri..badan kau jagalah sendiri..maruah ko bersihkan sendiri..skrg aku dah ade pandangan negatif tentang diri kau..
and bdk pengkid ni dari dlu lagi aku tak suke..lantak ko la nak terase ati dgn aku ke pe..yg penting kat dahi kau tu dah bercop ko kotor...heeeeeeeeee...
geli nak dekat..
pe gune pakai tudung litup sume rambut kalo perangai melebih setan..
gersang sangat sampai same sejenis pun ko sebat..adoi..pe nak jadi dunia sekarang ni..
REPENT LA BEFORE ITS TO LATE..
THAT IS MY ADVISE..
sape yg makan cili dy la yg rase pedasnye..ye tak..
tak kira yang pakai tudung or tak ke..if dah penah rase penangan pengkid agak2 korang pe
balasan korang kat akhirat nanti..

REPENT K!!

No comments: