Followers

Saturday, January 9, 2010

Oat Krunch by Munchy's

krak..kruk..krak..kruk..
sedap gak oat krunch ni..
ade oat..mix strawberi n blackurrant fruit..
n rangup..

actually aku bukan nak bercerita pasal biskut ni..
aku saja letak title aku sempena name biskut ni coz aku malas nak fikir tajuk ape yang aku nak tulis..

aku nak berkongsi sikit cerita dengan para pembaca blog aku ni..
pasal boyfriend...

alah..
korang yang gegurl mesti,sure and kongfrem suka bace kalo pasal boyfriend korang kan...
bukan pe babe..

aku juz nak make sure certain feeling about myself..
aku nak share kepastian n ketidakpastian hubungan yang korang sedang hangat2 jalani ni..

sapa yang boleh make sure yang boyfriend korang ni mang kompom jadi milik korang selamanya..apakah perasaan yang korang rasa sekarang ni akan kekal sampai bila-bila..
dan adakah korang sure mak bapak korang merestui hubungan korang dan sampai bila korang boleh jaga hubungan korang ni tanpa ada sedikit dugaan..i mean devil works..or tak faham jugak tanpa ada maksiat yang terjadi antara korang...
aku amat looking forward korang punya refleks untuk meninggalkan sedikit komen tentang kes ni..

coz aku tak rase semua hal yang aku bangkitkan tu boleh terjadi dan amatlah mustahil bagi setiap pasangan tu untuk boleh menjaga hubungan tu dengan sebaiknya..
apa yang aku boleh sure is aku akan bertindak mengikut rasional akal..if tak menjadi jugak aku takkan salahkan pada boyfriend aku..coz aku sendiri yang pilih untuk mencintai dia dan stick together in this relationship..

what will happen let it happen..
kita hanya merancang dan tuhan yang menentukan segalanya..
percaya pada gadaq dan gadar Allah s.w.t..
Love is forever..Light it up..appreciate what we've got and always be the true color of urself.

2 comments:

saya_arief said...

btoi3..
Allah Maha Berkuasa..

affy Qa said...

tunang dulu la wei, baru nk tayang2.. hehe.. peace elly!!